Det var ju ett tag sen...


Har inte haft ork att skriva, så får väll skriva lite kortfattat.
Har väll inte gjort så mycket mer än att lega hemma med feber & förkylning.
Fetsat lite som vanligt, sen bara vart...
Zhelda tar all min kraft nu när hon löper, suger verkligen musten ur mig. Är barao så trött & orkar inte göra nå under dagarna. Så stoffe ta hand om din hund :( hehe...
Alexandra är hemma från Norrland & hälsar på, kul som fan att se henne, men du gumman det e inte likt dig att prata o vara lika trög som en Norrläning :P
Sen när hon drog ner på stan så tog jag & Zhelda en taxi till klockartorpet & drack nån öl. Sen kom Niklas o körde hem oss.
Var förbi Frugan, Jamie & Robban idag! Älskar min fru :) o så jävla söt bäsing. Lik mamma när han är tyst & ler, och pappa sin när han skriker & gråter haha!!!
Zhelda var grinig på Rocker, självklart den där surpuppan, o han ville bara lukta henne i baken o prata en jävla massa :D o Zhelda bara högg & Visa tänderna hela tiden haha!!!
Sen har vi bara vart hemma, legat i soffan & Kramats men nu ligger jag här i sängen & dör... får väll se om vi får besök sen men vette fan om jag orkar! vill bara sova!!!
Nej nu ska jag ta en dusch & Bädda ner mig!
image61
image62
image63
image65
Jag & Alexandra så klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0