Sne som vanligt...

Skulle kunna spränga alla slynor i den här stan jag ser... Nej men allvar iaf gryta... Jävla idioter! Snacka med farsan för ett tag sen, tydligen så har kärringen haft en hjärtinfarkt eller dom hade misstänkt det. Så när mupp jävlarna som jobbar där 3 st säger att hon vart trött i några dar men va upp på gångträning för 2 dagar sen kunde dom fan ha sjungt ut att hon legat på sjukan med... Syrran fick iaf psykos utbrott o ringde o fråga vad fan dom höll på med.. Go girl... nästa gång jag e där drar jag ut tantten o spränger skiten i luften! Farsan blev nog också sne.. men han hörde nog hur jävla förbannad jag blev så han sa inte så mycket. Hehe Zhelda har somnat med overallen på.. så jävla söt.. lr a hon e så jävla ful så hon blir söt/cool... lik farsan sin hahaha! Lika lata o flint båda 2 :P Jaha man kanske ska städa lite, för det lär ju vbli en sömnlös natt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja se lite mer bilder på dig Madde.

2007-11-08 @ 16:22:23
Postat av: .

håller med.. mer bilder i bloggen !

2007-11-13 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0