Jasså ni...

så ni vill ha lite fler bilder... men nu är det så att kameran har inte vart fram på etttag, men får väll ta & damma av den o se vad som sker!

Veckan har väll annars sett ut som vanligt. En hel del jobb, kaffe & en jävla massa gnäll. Jag får väll ta tag i allt jag gnäller om & lösa det ist. Eller bara se till o ge fan i att gnälla helt enkelt. 

Jobba 13.30-21.30 idag, Robban plocka upp mig & vi tog oss en tripp till Rönnby för att hämta målarfärg. Hem hit. Fika lite & nu ligger shaboo på soffan & snarkar.

Jocke fyller år idag, så ringde & sjung för han. =) Fööööör, det är ingen vanlig dag. För det är Jockes födelsedag hurra hurra hurraaa.... Jocke ponken hahahaha...

Blir & jobba till 16 imorron, sen får vi se om det blir en tripp till sala...

Nej nu ska jag pilla i mig en sömntablett & sova. Kl ringer 5.30!! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är bra att det kommer lite bilder. Vet ju nästan inte hur du ser ut. Så plocka fram kameran du och kör lite BINGO

2007-11-14 @ 09:51:11
Postat av: madde

hörru köp en avslappningskiva ist för att knapra sömntabletter hela tiden ;) KLÄM PÅ RUMPAN..pyssss

2007-11-14 @ 13:55:04
Postat av: Madde

piller är bättre :P

2007-11-15 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0