Farmor...

Vakna vid 10 när stoffe kom hem.. Gjorde mig iordning sen åkte jag & issa o skulle hälsa på farmor på gryta korttidsboende. Hon kände inte igen oss & visste inte riktigt vem farsan var så det va inge kul alls att se henne så... men alla blir ju gamla & en del dementa... Nu väntar jag på att få mina provsvar från läkaren.. får väll se vad dom visar. Dom lär ju komma nu i veckan. Sen väntar jag på svar om jag får mitt lämp indraget eller inte.. En evig väntan men men.. det är väll som vanligt. Ska hitta på nå med Robban idag tror jag, sen ska jag städa.. Är visst ledig imorron också.. trode jag skulle jobba men icke sa nicke.. nej nu orkar jag inte skriva mera.. ska prata klart med Becca i telen sen bara lägga mig o dö ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0