16 November...

11 dagar kvar till lön. Det här suger :( Men men... Läkarn idag då... Provtagning 2. Nu är det bara att vänta in svaren igen då sen visar det sig hur det blir. Nog ingen fara. Prata med läraren idag också, ska dra ner min studiehastighet till 75% ist. Är drygt att plugga & Jobba samtidigt. Snart är det dax att börja handla in julklappar också. Skit tråkigt vet aldrig vad fan jag ska köpa till folk men det är ju tanken som räknas. Vet iaf vad jag ska köpa till syrran i present. Ska ta det lugnt ett tag nu. sen sova en stund innan natt skiftet börjar. Blir nog en dryg natt med mycket larm, känner det på mig! NEJ nu skiter jag i er ska vara social men Malin ett tag Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar mig en bil i julklapp. Bara så du vet :P

2007-11-17 @ 21:34:15
URL: http://odie.blogg.se
Postat av: Madde

hahahaha o jag mig en lägenhet eller hus =)

2007-11-17 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0