15 November!

Är det idag ja...

Igår hände det inte speciellt mycket. Joba till 15.30. Kom hem, tog det lugnt en stund. Jag & Robban tog en tripp till Sala o hämt alite grejer. Sen hamna jag hemma hos stoffe efter ett tag.

Vakna imorse. Rissa hämta & körde mig till jobbet! Tack Risse Pisse! Knega hela dagen till 16.15, ner på Nordea & Swedbank, Hem till stoffe & nu sitter jag här igen. Kan knappt hålla upp ögonen så ska väll snart knoppa. Hunden e nyss rastad så det behöver jag inte tänka på.

Imorgon är det läkaren ja.. aj aj men men,.,, hörs imorron nu ringde telefonen! Chiao!

Kommentarer
Postat av: Mike

Madde.. PÅ måndag när jag kommer till jobbet igen vill jag se lite härliga kort på dig... Taget????

2007-11-16 @ 10:58:21
Postat av: Madde

Hahahaha jasså du... det visar sig allt =)

2007-11-16 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0