Sanningen kommer alltid fram till slut...

Gah! sitter på jobbet nu o får fan tokspel... Att man blir så jävla egotrippad när man e gammal. "låt nån annan dö varför ska jag sitta här o dö" Ähh fan jag fick utbrott på den komentaren iaf! sen höll hon käft!

Aja.. kom hem från jobbet 7.30 imorse, då har nån jävel vart där för fönstret stog öppet, takfläkt o lampa på... disk överallt. O ja det fanns ju bara en till som hade nykel så tokspel blev d imorse med... skrek väll av mej ett tag senkäka jag o sov..!!!

vakna till en snabbis när Robban kom o lämna Zhelda, sen somna vi om hon o jag igen :)

Vi vaknar väll runt  17.00, gick upp o dammsög, skura & Diska! Så nu ser det ut som ett hem iaf. Hannah & Robban kom o drack kaffe.. Vi satt o snacka lite om allt möjligt o så kom vi in på otrohet o så.. Jag säger då det, Sanningen kommer alltid fram till slut. Fattar bara inte varför man inte drar på ett gummi ist, fast ifs dagen efter piller funkar ju lika bra. Tar ju iaf sitt ansvar!

Eller så kan man ju ragga på brudens polare också om man känner för det, jag säger då det att sanningen alltid kommer fram till slut fast det kan ta år innan man får veta det. Helt sjukt. Synd bara att man ska vara så blåögd o inte förstå någonting själv just då! men men Livet har sina goda stunder!!! Tycker man att allt e värt det o blir bättre så, så visst varesegod!

Tänk dom some  gifta. Där sitter frugan hemma o tar hand om barnen, hushållet, Maten & allt medans gubben pissar en i ansiktet o kommer hem o säger. Hej Älskling när han presic dragit på en annan brutta. Ha... fan av hemskt! Jag ska aldrig gifta mig!

Nå visste kröp det till en liten myra i magen när jag fick höra allt, men jag tog inte åt mig o brydde mig speciellt värst! Kändes bara som man blivit pissad i ansiktet, som en riktigt nolla. Har kommit över det där.. =) inget man kan gö åt saken nu så varför ällta bara att gå vidare o hitta den rätta =) och vem vet ;) & så har jag ju bara för bra människor runt omkring mig som är helt underbara ;)

Men iaf så drog vi förbi donken o käka sennn åkte jag o Zheldoniten till jobbet o börja jobba =) Så nus itter vi här o har oss en liten kaffe pause hehe.. o så flörtar vi med HannaH på msn..

Staden blir det imorgon iaf, Men Jocke & HannaH! Och öl på kvällen med tacos =) Nakenbada HannaH? hahahahhaha... flukta av baa.... En riktigt bra kompiiiiiiiiissss  Shaboo =) ahhaha! då måste vi dra med oss robban o då får han allt filma =) Jocke kanske också är på... annars drar vi med dom!!!

Nej nu ska vi jobba vidare & efter i natt så måste jag sluta röka men funderar på att skjuta upp det en dag om vi ska öla imorron :) 14 dagar kvar en smäller det...

Puss & God natt mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0