Ligger här i sängen & tänker...


Vilket patetiskt liv man igentligen har, det ända man gör är att jobba eller festa. typ.. så känns det. Har kul som fan.. men känns somd et finns mycket viktigare saker att prioritera. Typ som, skaffa lägenhet, körkort, man & barn... o ett fast jobb... så här kan man ju fan inte hålla på! Lr kan man?

jag har nog fimpat mycket som vart bra i mitt liv, men gjort är gjort ingen återvändo. Jag tänker väll som en kratta ibland. men fuck it. man får väll helt enkelt skylla sig själv.

Nej nu sk ajag kramas med zhelda och sova. Ska ju upp tidigt & åka o fiska med grabbarna & Hannah imorron!!!! skriver mera om det när jag e hemma.. kanske nå bilder å ... :D hehe hannah e ju så duktig på att knäppa så fina kort " NOT " hahah


♥                                                                                                                                                                           ♥     
                     The best part about torture is the way it distance you from your own pain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0