katt skit....

Hur fan ska jag kunna sova i natt? vakna för 30 min o nu e kl 20.43... VÄRDE!!!

Efter jobbet så gick jag till stoffe o hoppa upp där o vänta 2 timmar tills hans mamma var vaken, kändes ju like konstigt men d funka. Sen gick jag förbi zhelda o hämta hem henne.. så har fått mig en promenad idag kan jag lova.

Robban stuttsa in här kl 12.. men mat, vakna till en timme

Sen kom Simpa o ringde på dörren.. vet inte vilken tid men somna om lika fort igen.

O så kom jocke kl 16.. hehehe... sen somna jag om igen...

Trodde Robban skulle komma hit o väcka mig men näääää =) haha..

Nej nu ska vi åka o dricka kaffe o är aldeles för trött för att orka skriva om helgen så tar d nån annan dag... hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0