Jobba jobba jobba!!!!!

är helt slut.. o nu ligger jag här o kan inte somna... pilla i mig en stilnoct nyss så hoppas att jag kan somna snart..

Fisket i fredas gick åt helvete... regna ju som attans... men bad blev det :P Bilder finns men dom lägger jag inte ut här.. inte nu iaf =) imorron kanske!

Kom lite som jag va till jobbet hehe... linda fick hämta upp mig hos robban " hon jag jobbar med " stanna på affären o köpte pizza & Godis... sliten som fan vid 12... sen på natten blev d en jävla massa strul som vanligt!
"suck" ovanligt??? nääää... o bara en jävla massa bull shit! äh fuck it! För trött just nu för aqtt lägga energi på det.

Natten i natt gick som den gick... lite segt men den tog slut den också... Jag & linda gick med plastpåsar med ris i bh´n för att känna efter vilken storlek som kätnns bra... Robban & Clabbe kom förbi då sprang jag omkring med 5dl... haha i pusch up bh.. ni kan ju bara tänka er hur stort det såg ut haha får testa med sport bh sen. Stoffe fyller ju år idag så jag ska hämta zhelda hos hans mammaq o gå förbi med present sen. Tänkte ha ris i bh´n o se om han & Hans mamma märkte nå.. men orkar inte =) vlir ju inte rätt ändå om jag inte hittar en annan bh o testa med. Så hoppar över den delen :)

Nej nu ska jag ge sömnen ett nytt försök så jag får sova lite innan malin kommer också väcler mig efter jobbet vid 13-14 tiden så jag får sova lite innan en ny natt börjar... sen e jag ledig hela veckan! så skriver kanske mera från kneget sen!!! Shoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0