Jaha ja...

jaha ja.. vad gjorde jag igår... Frugan min kom över o drack en kopp te o snacka lite... då hade hon gått över ett tygn o var så trött på att vara gravid o vilel bara trycka ut ungen, så då tyckte jag att vi skulle göra lite fula dansövningar så ungen raska på tempot lite.. så där stog vi o fula oss i köket.. har en bild på henne som jag lägger ut imorron..

Vid 16 tiden kom finnen med käk sen åkte vi & plocka upp hannah o begav oss ut i skogen... han mecka bil, o jag o hannah mecka tv spel =) åt helvete gick det hehe... När han var klar så åkte vi in till stan igen. Var förbi stoffe o låna med hans data. Sen åkte jag väll hem o sov, var lite off o på kasst humör men så kan det vara. Sanningen har väll kommit i fatt än så man kan ju inte alltid va på topp.

& så idag då...

Robban kom, han åkte o jag somna om :) haha... sen kom han tillbaka.. då var det bara o fläska upp ur bingen. Satt mig väll som en zombie under fläkten o rökte en "rök mopet " eller  "rök pärla" som robban säger ;) cp barn..
Frächa upp mig lite o ut med hunden. Sen drog vi o käka frukost på La Pizza... pasta fick det bli idag.. 5 tuggor sen var ma mätt. Hem till han o drack kaffe så klart, det måste man ju ha för att bli människa. Messa frugan o kika av läget hur hon hade det, o då jävlar hade hon fått igång värkarna det var 10 min mellan varje o dom had starta där 1 på natten så hon trodde det var våran dans som hade satt fart på det " man ska alltid lyssna på frugan"  haha... Coolt som fan så om hon inte har fött nu så pressar hon nog på för fullt... =) Hoppas det går bra..
drog förbi farsan o hämta blommor... idioten robban skulle piffa upp sig o såg ut så här på e18
image4

Vi drog o hämta hannah o drack ännu mera kaffe =) fick i mig en öl också ;)

stackars zhelda vart väll trött på vårat snurrande fram o tillbaka i bilen... hon såg då inte nöjd ut :( pullan lilla                    :(  trimma till punk frillan idag också :D

image5

yeah yeah... vi mötte upp finnen vid milles.. hannah hoppa in i hans bil medans jag o robban skulle köra fia & hämta mina jobbar nyklar... ut till hälla till peo o& Co! känne rmig helt som vanligt.. hoppar ut ur bilen.. sen snurra d på ut av bara helvete o blev svart i hela huvet, börja skaka o kändes som 30 000 myror krop i kroppen så snabbt gick jag tillbaka o satt mig i bilen igen.. och åkte till jobbet.. gick väll över efter 40 min kanske.. men men jag tuppa ju aldrig av så ska då inte klaga!!! så nu sitter jag här på kneget... får bli en lugn natt i natt... jag konstig & linda har feber!!!!

så nu ahr jag inte tid med er längre ;) Hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0