Haha Fortsättning på Onsdagen då :P

Lr ja vi tar den från början ist ;)

Jag Jocke & Hannah drar ner på stan o fluktar av lite :) Drog o käka hos kinesen haha... o bolaget. Sen var det bara hit o korka upp ölen :)

Sen kom Lina.. trevligt trevligt!!!! så då var vi 3 brudar & stackars Jocke hahaha!!!! & Zhelda så klart! hon var också med o festa =)

image6

Lill pärlan :D

Aja men sen tog vi bussen ner på stan. Gick förbi pluto kön.. o då menar jag GICK FÖRBI :) o drog ner till sjökrogen ist. ;)

Väl inne på sjökrogen blev d öl öl öl för alla slantar =)  vi ställer oss i baren o då säger hanna.. det skulle inte förvåna mig om hallsta jcoke kliver in här nu.. ahhaha 3 sekunder senare kommer han där som ett troll :)
haha...

sen var det bara o dricka öl o tequila :)

image7

Inte så bra bilder men det e ju mobil camera så :P hahaha

Haha så gick jag på toaletten... då står det 2 brudar & Glor på mig. Tänkte fan snart nitar jag dom slutar glo ..  Så säger ena bruden... Alltså får vi säga en sak? ja visst sa jag då... lite grinigt hehe... då säger hon : alltså vi tycker du e så jävla vacker, sån här naturlig skönhet hahahhahhaha.... det var bara att tacka sen hoppa in o kissa :P

Sen satt vi typ bara vid bordet & flumma oss och drack ännu mera....  typ så här..

image8

snygg man var då hahahhahaha... yeah yeah.. ;) naturlig skönhet hahahahhahah!!!

Haha.. Lina satt o snacka med en snubbe som satt breve henne soms a att han kände igen henne, o fråga om hon hade jobbat på en mack o så... o fråga vad hon jobba med nu.. då sa hon att hon jobba som personlig assistent åt honom o så peka hon på jocke eftersom han satt på andra sidan om henne..  hahaha...  o då frågar den här snubben jocke om det var roligt att ha en massa assistenter? hahahha då flippa jocke o undra vad fan han snacka om.. så då fick jag sätta mig på honom o lugna ner honom ahhahaha vilket strul.. Jocke kommer du ihåg det här? =) o där satt lina mitt emellan grabbarna o skämdes hahah :)

image11

Aja nog om krogen.. vi gick o skulle hämta ut våra jackor. Då kommer horan fram till jocke o sa åt sluta dissa honom hahahha!!! sen böja han messa mig halva natten o bad mig komma.. hahaha... strul strul...

Fan jag & Hannah hade ju planera o nakenbada på vägen hem men det sket sig.. vi var nog för fulla för det haha..  Men men vi får ta d nån annan dag =) Jocke cykla hem... o vi gick hem... tog nog ett jävla bra tag.. mötte sebbe på vägen hem också när jag o hannah hade skilt på oss... va bara o gå ut med hunden sen lägga sig i sängen o sova =) haha lr jag ringde o väckte Robban mitt i natten också =) hahahahahaha han har ju ändå semster så då ska han ju inte sova kl 4 på morronen :D så han fick prata med mig sista svängen hem o hundturen :D satt väll vid datan en stund o messa lite med jimmy sen sov jag!

a och så vakna man runt 16.30 idag dåda... skulle ju fan ha följt med till örebro.. men det sket sig ju =) men det hade iaf gått bra för brudarna o tatuera sig =)

image9
image10

o så gick det =)  aja hannah kom iaf hit o drack kaffe med mig... så nu ska jag väll va lute social med henne :D


får se om jag skriver nå mer ikväll der bror på om jag får besök lr inte :P


Kommentarer
Postat av: CARRO

har hon gaddat sig? det har jäveln INTE sagt till mig ;)

2007-08-01 @ 18:21:58
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0