Ännu en helg...

Torsdag: RADERAD!

Fredag: Robban 23 år idag! Han kom o hämta mig o så fick han sin present " datahögtalare " Var fan rätt skysst tryck i dom. Åkte till Kevins stuga, ut med båten o fiska lite... o ja klart drack öl :) Full & Trött tvärsomna jag direkt när jag slog ner huvet på kudden hemma.

Lördag: Var rätt slitna, Men d fick vi inte va sig för då hade Clabbe hosa upp en "efter födelsedags kaka" hemma hos robban så d va bara o hoppa in i duschen o göra sig redo för att börja festa igen :) Helvete d blev en sprit fylla på grabbarna :D hahaha... Hannah & Hennes pök kom, han lär ju tro jag e riktigt skadad i huvet =) Nere på sjökrogen hamna vi iaf till sist fast jag borde igentligen ha hamnat hemma i min säng för att sova ist men nehepp.. sen tog minnet typ slut där. Så det man inte vet det lider man inte av =)

Söndag: SLITEN! om inte annat. jag låg i min soffa o dog medans robban låg i sängen o dog! Hem till honom o plocka lite skit för festen innan, sen drog vi iväg o Grilla o hade med oss zhelda så hon fick springa av sig lite! Skönt att se, sen fick d bli en promenix med hannah o snacka lite skit! skönt att snacka av sig ibland! Senare fick jag ett annat mindre roligt samtal men det löser sig imorron!

Förlåt för att jag beter mig som en fitta mot dig, vet inte varför o jag har inte äns ord för det! O jag kan inte lova att jag kommer sluta göra det heller. För jag har ingen aning om någonting....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0