Julafton....

Nemen God Jävla Jul på er alla som tycker det är trevligt!

Snart slutar jag jobbet 7.15 då ska jag sooova! Eller så skiter jag i det & Tar en sväng till örebro med farsan & syrran vid 10. Beror helt på hur trött jag är när jag kommer hem o får välja mellan sängen eller trippa vidare. Så nu har man snart arbetat av 30timmar på 3 nätter. Känner mig allt lite tung i huvudet men det är väll som vanligt. Jag drar nog bara en snabbdusch o drar hem till mormor o käkar julbord med mjukis kläder & Toffs mitt på huvudet & självklart omålad. Då blir farsan nöjd hahaha. Sist lät d så här

"Äger du bara mjukis byxor?"
Ehh nä nog fan brukar jag väll ha jeans, & det här är stoffes brallor :) ?
"Haha.. Det har jag då inte sett"

;) Gubb jävel nu ska du allt få se dotra din i kjol idag ;)

Nej nu ska jag röka en cigronita seniorita, sen dra på turbon så kl blir 7.15 snart!!!

Så ja GoJul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0