Vakna kl 4....

Har legat vaken sen kl 4 nu o inte kan jag somna om heller..  Gahaaaaaaaa jag håller på o blir cp! Allt som har gått så jääävla bra... så för i helvete varför ska jag börja tänka o känna en massa nu för. jävligt onödigt försöker jag intala mig själv... men det går ju som det går så Robban, JA DU HADE VÄLL RÄTT! Ähh nu har jag erkännt det iaf, ah blev d nå bättre för d ? Neee,,, visste väll det jag också! Så nu är det väll bara o fortsätta dansa i samma ring. O inte fan får jag supa heller.. Ähh får väll börja knarka hah :P Det är tur att jag har zhelda iaf... när jag vakna så höll jag på o trilla ur sängen för hon tog all platts den lilla råttan :D

fan va jag gnäller.. bara gnäll gnäll gnäll... ska fan be dom operera bort tung helveten på en gång medans dom ändå håller på o skär.. skallpellen kan väll slinta till in i käften!! så.. 6 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0