Torsdag...

HannaH kom hit och väckte mig. Hon hoppa ner i sängen o jag släpa mig upp i köket o bryggde kaffe.
Issa kom hit o låna duschen, sen drog vi ner på stan! Handla lite skit sen körde vi Hannah till jobbet.
Drog ut till hälla o investera lite till, plocka upp ponta o handla käk. " Pizza " så klart. Han drog iväg till sthlm o skulle hämta nån bil medans jag och issa stack hem till stoffe och hämta mina papper.  Ringde banken o flörta med han i telefonen ;) hehe...  så han skulle ordna så mina pengar fanns o hämta ut imorron :D snäll herre det där...
Aja sen drog vi förbi farsan iaf o hälsa på, hade ju inte träffat han på ett bra tag. Fick veta att farmor vart in på sjukan 2 vänder o bodde på korridsboende nu o dom skulle göra en demens utredning. Kul att gubbjäveln ringer o säger nå. Hade tydligen brytit båda lårbenshalserna strax efter varandra. kul kul... o så har hon blivit dement på köpet... Hon kände tydligen igen frasan till o från. så jag tänker då inte åka o hälsa på kärringen om hon inte äns kommer ihåg mig. Yeah yeah... Robban kom hit vid 21 o drack kaffe iaf när jag kom hem, sen plocka vi upp keba o snurra lite. Hem igen... ut med hunden.. möter Nato och sen kommer Annica. Går en sväng o sen drog vi hem till annica o drack mer kaffe.. så nu e jag hemma kl e 3.20 o ska kanske försöka sova. har ett jävla mejl helvete i min mejl som jag haft där sen i onsdags som jag fan inte vågar skicka iväg. så det kan ju ligga där o möggla. Så jaa nu vet ni hur jävla trevlig maddes torsdag har vart !!! o jobba natt hela helgen kul kul... Ähhh god natt!"

Kommentarer
Postat av: mimmie

hellO mädi =)

2007-08-03 @ 14:11:36
URL: http://meme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0