Söndag 2...

Jajjamensan tillbaka på arbetet igen nu då.. Sov till kl 18, ut med hunden o dricka kaffe med hannah sen var d bara o gå till jobbet igen =)

Ska man hålla vita lögner för sig själv eller ska man berätta dom för dom som har rätt att veta det? Är ju inte bara en som pissar dig i ansiktet ska du veta.. utan ja flera..!!! Ähh!!! Jag mår ju inte bättre av att säga d, o du inte bättre av att veta d... förutom att dina vänner pissar dig rätt i nyllet!

Yes.. back on track... Färskig Madde på kneget. Sitter vid datan.. så jäävla ovanligt ;) Men jag sköter ju mitt jobb också so what! Imorron blir d Bill o Bobb iaf. " En liten avskeds fest " hahahah!!!! " 2 öl kan jag ju fan iaf dricka :) vet inte riktit vilka.. Men iaf Jag, HannaH, Jocke, kanske Malin... o vem vet.. Robban brukar ju inte tacka nej till öl =)
Helvete vilken jävla köttmarknad det är där ute. Men vilken tur att jag inte behöver bry mig är ju redan stallägare :P hahahahahahha!!!!

Nej nu ska jag springa ner på våningen under o slänga in mina kläder i torkskåpet =) Hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0