Snart så...

Nu är det inte många timmar innan jag åker =) Niiiiiiice! Var ner på bill o bobb igår o tog nån avskedsöl hahahah,

Det var jag Hannah, Jocke, Pirre, nån mer & Tobben o Robban! Jävlar vad gott d va med öl :)

Har lega o kramats med zhelda hela natten :D så mysigt sååå... vill ha med henne idag, men d går ju inte :(

Skulle behöva åka ner på stan o hämta ut min sömnmedicin & köpa en plaststav till tungan. Får se hur d blir annars får väll skiten växa igen. Är väll inge mer med det.

Ska kolla med narkos läkaren om Linda får vara med under operationen o kika hahah fan va snuskigt =) men hon ville ju så varsegod om hon får :D

Fan jag e inge nervös än, helt sjukt men d kommer nog ikväll...   Fick min mens nu på morronen också jääävligt stabilt... neeeeej. inge kul alls... men men får ta 2 flugor i en smäll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0