Så ja...!!!

Onsdag:   Jag & Hannah tog en tripp till Sthlm o tog bort stygnen, nu känner man sig fri haha. Sen gick vi omkring på stan så vi fick skavsår under fötterna. Helvete vad skönt det var att ta av sig skorna på tåget hem :) Drack några öl på " Jägaren " ? haha a nått sånt isf. Investera mig en klitoris moped.. skysst drag var det i den iaf hahahaha...  Sen köpte vi en present till robban. sån doftgran man hänger i bilen som det stog "I love my penis" Då har han nå skysst i sin nya kärra, lukta inte gott men cool var den ;) Lägger upp bilder senare ikväll.

Torsdag: Än så länge har jag inte gjort så mycket mer än att dricka en jävla massa kaffe som vanligt. Becca & David kom förbi en snabbis. Var ett jävla bra tag sen jag träffa Becca, kan det vara 1 månad kanske? Kul o se henne iaf. Sen kom Risse förbi & hämta upp zheldas nithalsband, han ska ta med det till jobbet imorgon & kapa av det o slipa ner 2 nitar så hon kan använda det. ska hämta hem henne idag också för den delen, har vart hos Stoffes mamma sen igår. tomt här hemma utan henne. Snart ska jag väll haka på Hannah & Tobben när dom badar, får ju inte bada själv så får väll fota ist =) & så blir det tati efter, kika lite kläder... finn ju bara en jävla massa 60-tals skit. det kan man ju inte ha på sig. Jävla tattar mode. Yes Boys and girls, skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0