Onsdag & Torsag!

Yes... onsdagens tema var först ner på stan med Nettan, Hem o färga hennes ögonbryn, På ljusparty hos sandra på mitt jobb, sen bar det ner till konrad för min del o mötte upp angelica där :) Stoffe körde hem mig där på natten så snäll som han var med utbyte mot en kebab med bröd hehe...

Vakna som vanlig tid idag hehe... var hos djurdoktorn kl 14 & Vaccinera o klippte klorna på zhelda. gick bra med lite våld =) promenera till jobbet. jobba 16-21 o tvätta. Robban hämta mig, svänge förbi Marika & kevin o låna en bok så jag kan plugga sen hem, o vidare till stoffe. Käka tacos o kika film. sen gick jag & Zhela hem kl 4 på morronen o var hemma kl 5. O nu ska vi börja packa för våran skjus kommer kl 7 imorron bitti =) så vi ses nästa freda eller lördag =) Är det n¨nting så e d bar att ringa på mitt telia nr ni som har d. Hannah har d iaf o Robban också tror jag.. dont fucking know.. får väll söka på eniro börjar iaf på 0703 haha.. nej fan nu ska jag ta mig en regäl jävla kopp med kaffe sen packa o duscha! sen e kl nog snart 7, hinner kanske vila en liten stund =)

men ha d bra gott folk. lånar jag nån data där uppe så skriver jag självklart =) hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0