Mat & Film...

Jag & Robban och självklart Zhelda åkte o hyrde film, vi skulle hyra nån först kommer inte ihåg vad den hette men nånting med All in tror jag.. skulle va nån skön pundar film "komedi" iaf. men aros video hade den inte så vi åkte till filmhuset o dom hade bara ett exemplar o d var redan ut hyrt så d fick bli göta kanal 2 ist. Haha den funka den också, men var bara jag o Hannah som skratta.. Robban låg bara o flukta av o sov efter maten. För Min baby HannaH bjöd självklart på super god mat =) Mums =)

Sen stack Robban hem..  då låna jag HannaHs dusch sen gick vi ut på promenix. Till statiol o köpte ciggronita sen glass på Mcdonalds... =) Sen skulle hennes film fluktar pök komma hahaha "Gick det bra HannaH ? " Jag får då kramas med Zhelda ist hitta inge offer på vägen hem hahaha...

Nej fan nu ska jag försöka sussa iaf. sov ju inte många timmar i natt, inte för att jag e trött men behöver nog sova så man inte är helt sinnesjuk imorron =)

Moss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0