Kennelhosta... :/

Inte för att det hänt så mycket denna dag heller men men...  Vakna iaf i tid hehe.. hmm 13.00! Men hade då iaf sovit hela natten o var jävligt utvilad & Pigg.

Hoppa in i duschen o tog med mig zhelda på en promenad hem till angelica min arbetskolega o drack kaffe. Vusa lite med hennes son på 3,5 år som klämde mig på stjärten o tuttarna.. så klappa han mig på magen o la sitt huvud o sa bäbis hahahahah! Men jag o lilla laex kom överens om att vi skulle gifta oss när han var stor nog :P hehe...

Risse kom o hämta upp mig & Zhelda! Snurra ut till Kevin & Robban som höll på o mecka i garaget. Hem o käka piller, sen ut till biltema o köpte ljudkabel... hmmm mötte upp Hannah & Tobben på hälla.. Tobben åkte o mecka bil & Jag hannah o risse investera oss en smörgåstårta =) Mums :) Det blev maddes frukost,lunch,middag =) Tobben kom när han smekt klart o så kika vi film... American Pie Naked Mile! Helt ok...

image23
 
Ringde veterinären idag förresten! Baby har åkt på Kennelhostan :( kan tydligen hålla i sig i flera veckor, men ska gå över av sig själv. Men hon har inte alls hosta lika mycket idag som igår.. lr ja hosta låter som stackarn kvävs ju :( Men den 21 blir hon 1 år :D så blir det hundkalas :D hehe... o Bengan fyller 1 år den 25... så det blir nig den 25vi firar dom men ska på kräftskiva i etuna på kvällen men får bli innan :D nej nu ska jag kika lite på nätet.. ha d bra mina damer o herrar! på återseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0