Hemma igen....

ont.. men inte så ont som jag hade tänkt mig... =) rör på mej som vanligt o så... men d ömmar..  men smärtan kommer ju till o från också.. gör ondare vissa stunder.. o vissa stunder ingenting alls..

jätte svullen o blåmärkena börjar kommanu... det knakar av luften när jag trycker o masserar hahaha luft runt bak till ryggen också =) Men jag har ju själv valt smärtan så det e bara o bita ihopp.

Morsan berätta för farsan idag o han hade då inte blivit glad, det kan jag förstå men men nu e d gjort...

ska va lite social med syrran o hannah nu. kan skriva mera sen.. hej då!

Kommentarer
Postat av: caroline

hmm, jag fattar inget. Vad har du gjort Mädisch?

2007-08-09 @ 16:56:56
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: nettan

tuttis *s* u are
a cutie määddiii

2007-08-09 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0