Helgen...

Först lite bilder från E-town:

image24

Alltid ska vi lipa pullan o jag :P

image25

Griniga kan vi också se ut :)


Fredag:

Gjorde inte så mycket under dagen men det blev sjökrogen på kvällen. Satt hemma hos nån Jimmy innan vi drog ner med Tobbens polare, Lina kom och hämta oss sen bar det av ner mot krogen. Tog d rätt lugnt, drack inte så mycket men nån öl fick man väll allt i sig.

image26

Hannah va jävligt sugen på att ratta haha nu var det hennes tur.

image27

Turteduvor dom ser allt lite kära ut iaf :)

image28

Robban aprak & Hannah tjacköga :)

image29

Sen va det ju jag & jocke Cooooolast i stan :P


Aja Lördag då:

Hände inte mycket, Hannah kom hit vid 20.00 då gick vi o handla o laga käk, fläskfilé & pommes. Sen var det bara ut o bränna kalorier & gå en sväng, gick upp till blomman o härjja lite med honom sen hem. Somna vid 4 tiden kanske, blev väckt av telen vig 5 tiden kanske. Gick ut o rökte en cigg med min prommenadskompis Roger & Wattle. Sen upp o somna igen vid 6 kanske och sov till 18.30 idag :) skönt som fan. Då kom hannah o så drack vi kaffe o ut o gick idag också. Så nu sitter man här med datan i knät o kikar på Beck! ska pilla i mig stilnoct o försöka sova snart så man kommer upp i tid imorgon :) Gooootenbyyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0