Fredag...

Ja så ja.. issa ringde o väckte mig vid 14.. jag skrek på henne o slängde på luren för jag trode kl va 10 =) men jag ringde upp henne när jag såg vad kl va hehe,,, risigt morgon humör =)

Vi drog ner på stan för att hämta ut mina pengar ... då kika issa sitt konto på en gång för d va nå skumt som hade dragit pengar som hon inte visste vad det var... d visa sig att d va nå taxibolag i lidköping lr linnköping som dragit pengar! skumt skumt...

Aja hem... laga mat stuvade makaroner o korv till mig issa o robban! skicka iväg mejlet idag förresten :/ aj aj!!!

Hämta upp Hannah o drog till apoteket på hälla, köpte ögondroppar till zhelda & sprit dusch till mig. Handla lite på willys för dom skulle ha tacos kväll medans jag jobba :( svin :( Sen vare bara o ut med hundarna o gå o jobba!

Så nu sitter jag här... ett jävla tjutande & Springande =) Så nu måste jag jogga vidare Hejjpa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0