Första arbetsdagen!

Vakna väll vid 12-tiden & gjorde en massa nytta.
Boka vaccinations tid, Ringde skolan, Jobbet, Prata med farsan för första gången på 3 veckor, inte vågat innan :) Men tog tjuren i hornen o ringde ;) Gick skit bra =) Så nu har jag bestämt mig för att dra härifrån.

Hannah, Malin & Nettan kom o drack kaffe. Lr ja det var jag & Malin som drack kaffe :)

Gick vidare till kneget & knega kväll, sen kom Robban & hämta mig. Körde hem Issa & Ponta sen åkte jag hem ;)
Nån hade diska o plocka vet inte riktigt om det var Issa eller Robban, Får fråga imorron!

Har pratat med min F.d svärmor i 2,5 timmar sen jag kom hem från jobbet. Gud vad jag älskar henne :) För underbar människa. Hon ska vara med på mitt brölopp om jag någongång gifter mig. Det har vi hållt fast vid i flera år & kommer alltid att göra :) & Hon ska godkänna alla mina nya :) hahaha!!! Blir hon för jobbig så ska jag säga åt henne, men vill dom ha mig får dom ta hela paketet annars kan dom dra :) Så ere bara! Hon har nån skiva hemma jag måste ta o lyssna på o så a just d! Bzone!

Nej nu ska jag ut & gå med Zhelda sen sova lite. Ska upp i tid imorron tänkte jag & göra massa nytta. Ska ner till Länsstyrelsen & investera en sport bh, Ljusparty & vin senare på kvällen ;) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0