En Vän!

som vanligt då så kan man inte sova. Pilla i mig några stilnoct & ställde mig o diska, o fetta upp min hund lite =) Ladda bryggaren för imorgon o börja planera vad jag skulle laga till lunch imorron,

Sen e d bara o hänga här vid datan, flummig i huvudet är man också men men.. o så börjar man att tänka en jävla massa... Gah hatar sånt där jävla tjaffs. Vill inte tänka, vill inte bry mig, vill bara få det övestökat så fort som möjligt innan jag brister! Hannah jag e jävligt glad över att jag har dig ska du veta, och då får tobben ingå i det paketet, Allt för min Hannah..

Börja tänka allmänt på vänner Hur kan man veta vem som är ens vän? Alltså som vekligen alltid finns där och ställer upp när man behöver den? den du tror e din vän kanske egentligen pissar dig i nacken så fort du vänder dig om, o inte vet du det? så hur kan man egentligen veta vem som är en riktig vän?  se nu. Vart tog alla mina vänner vägen när jag behövde dom? jag tänker inte va nån jävla "reservvän" just bara när du mår dåligt eller behöver hjälp! En riktig vän ska stå där vid ens sida när det verkligen gäller...vilken tid på dygnet det än gäller o vart i världen du dig än befinner,  man ska inte underskatta sina vänner, spelar ingen roll om man känt dom 4 månader eller 4 år.. det kan visa sig att han/hon från 4 månader e fan så mycket bättre vän en den från flera år tillbaka. så än underskatta aldrig en vän. Alla mina vänner finns alltid i mitt hjärta, spelar ingen roll om det är en vän man festa med nån månad o sen inge mer men blev ändå en vän... eller en från barndomen. skulle nån ringa o säga att det krisat sig t.e.x " Madde hjälp mig o dra mig ur den här skiten, ingen förstår o lyssnar på vad jag säger " självklart gör jag det eller " Shiiit Madde jag har strula till d riktigt o är nere i Hbg o vet ej hur jag ska ta mig hem"  klart som fan jag löser det, har jag inte deg ute till biljetter så skulle jag sno en bil o åka ner för att hämta! Men hur ska man kunna veta vilken vän som är en sån vän?  För alla blir pissade i ansiktet av sina vänner nåndag!

Ta vara på det du har. När du känner att du har det, och gör då fan inte bort dig! Det är en vän som står med dig livet ut till livets slut. Om du ser till att alltid vara en bra vän... Lita aldrig på någon annan än dig själv 100% helt ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love u bajb o de vet du=) Ä glad o ha dig som vän!

2007-08-21 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0