E-town!

Mädilanch & Hännilanch rules! haha!

Onsdag: Satt hemma o möka... inget att göra.. Finnen dyker upp o sen e d bara att bära av till eskilstuna o kika på Thai Boxning! Lite sugen blev man väll... men störde mig på "lilleman" som lät Ichhhhh Ichhh hela tiden, han hade man ju nitat bara för att han lät så förjävulst =) hahaha.. Droppa Zhelda hos stoffe medans jag va där, hon var så nöjd så :D Hämta upp henne, sen plocka vi upp malin på jobbet o drog ner på sjökrogen en sväng. HELVETE vad gott det var med öl :) men vara inte så länge va väll bara där nere drygt en timme. Lina kom ner, sen skulle hon iväg o hångla med grannen så då stack vi också.

Torsdag: E-town igen, va nån festival där " Å-festivalen" eller vad den hette.. Där hamna vi iaf =) i spöregnet... först satt vi väll på "nybron" ? om d nu gette så eller "perongen"? haha ingen jävla aning men god öl hade dom iaf, huvudsaken i våran plan iaf. Sen gick vi över till Harrys.. skysst som fan var det, men var väll mycket folk ute på en torsdag just för festivalen också.. drack några öl sen ägde jag o hannah på dansgolvet haha... Käka korv med räkmojj på vägen till bilen haha... hannah känner du igen det här? " 2 korvar med räkmojj på, och MYCKET räkmojj " ahhahaha turken i husvagnen måste trott vi var dumma i huvet =) men kul hade vi iaf... finns nog lite bilder jag lägger upp imorgon!!! Va hemma vid 3 kanske.. väckte robban för att hämta zhelda o mina nyklar =) Tack för hjälpen älskling!!!!


Fredag: Sov till 14.30 Niiiiiiiiice ;) helvete vad jag sover nu för tiden... men d e ju skönt det också... tur att jag har en hund som e lika trött som matte sin :) Finnen snodde med sig henne ut på landet hem till han idag, skönt då får hon kuta av sig lite också... o busa lite med nikita :) Sen har jag än så länge bara vart ner på stan o köpt present till Whilliam... men sjökrogen blir det ikväll.... Öllll Mums :D nej nu har jag inte tid med det här.. ska ringa o härjja på tobben haha.. hejjpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0