Bakis & Sliten

Så var ännu en helg avklarad. Fredagen blev lugn hehe.. Jag Hannah & Robbae käka på di spagna, sen drack vi nån öl på det. gott som fan ;) Snurra lite i bilen, plocka upp Lina. En polare smällde sin bil, sen drog vi ner till Bill & Bobb o svalkade våra törstiga strupar =) Muuums.

Lördagen, vakna upp & vänta på min skjus hem. Hamna ut på Hälla och investera 2 linnen från hm, hämta ölen, hem, duscha sminka sig o hela det paketet innan vi bar av mot kräftskivan i etuna. Var dock bara jag och hannah som käka kräftor, resten grilla hahaha.. rörde oss in till själva etuna vid 24 kanske och drog en runda på Harrys. Riktigt nice. Nakentema hade vi i bilen på vägen hem också hahaha alla va RIKTIGT fulla & glada förutom chaffören då :) Vakna vid 12 o börja sjunga :) sen åkte jag & Robban hem o tvär decka :D Jag ska aldrig mer dricka alkohol haha... Mmmm...

Vet du varför Gud uppfann underlivssvamp?
För att även tjejer ska veta hur det är att leva med en irriterande fitta!

Hahaha hejjpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0