Äntligen...

En hel dag utan värk =) Bara prosiduren på morgonen som e dryg när man ska böka sig upp ur sängen hahaa men d går :) tar lite tid bara =)

Idag har jag som vanligt inte gjort så mycket, druckit kaffe ja självklat. Hannah kom förbi när jag vakna o så hinka vi i oss lite inna hon drog o knega.. sen satt jag själv o hinka ett tag innan Malin kom =) då drack vi lite mer kaffe.

Så kom Risse efter jobbet... drack lite kaffe han också hahah sen tog han med sig zheldolanch ut på landet, så hon fick springa lite löst skönt =) o där blev dom kvar i natt så hon väcker mig kl 7 imorron bitti o sover lite till med mig då :) Känns tomt att inte ha henne här nu :)

Robban kom efter han meckat i garage o så åkte vi till Hannah o hälsa på henne på jobbet, sen kom Tobben efter.... Drev lite med grabbarna sen åkte jag hem haha! Jag & Hannah ska uppfinna pull tabletter med tutti frutti smak o lukt! dinns ju kondomer med luktsmak... så då måste vi ju ha nå vi med.. :) sen sa jag åt grabbarna att man ska ha rakad pung annars e d vidrigt haha!!! aj anog med det,.... :D

Sen har jag o en vän kommit överäns om att han ska gö mig gravid så jag kan hjälpa han o lösa lite problem haha!!! fan man kan ju inte vänta tills man fyllt 30 o bli morsa då... bättre trycka ut en nu snart =) Måste va gravid till slutet av september oktober nångåmg där kanske haha!!!

På Fredag blir det iaf sjökrogen! Så jävla ölsugen.. så nån öl ska jag iaf dricka! Hannahs lillesyster har nyss fyllt 18 så vi ska supa ner henne hade vi tänkt!! Nej mina damer & Herrar! ska kika klart på tv´n sen sova! Naattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0